czwartek, 13 grudnia 2012

Cupcake photos

Dawno mnie tu nie było, ponieważ zajmowałam się moim drugi blogiem im-just-free.blogspot.com . Poza tym zachorował, normalnie smarkam cały czas, że aż chusteczki nie nadąrzają! Wczoraj była u mnie Sygin, więc mogłyśmy porobić Rosalie trochę zdjęć, z dość nietypowym dodatkiem. Niedawno wyczaiłam na pchlim targu, za 2 złote, takie super styropianowe ciacho, które dziś przydało mi się do sesji. Wielka szkoda tylko, że nie da go się zjeść...

Najpierw moje zdjęcia:







A teraz kilka fotek "Made by Sygin":




2 komentarze:

  1. no doczekałam się w końcu tego posta, yaay!
    I te zdjęcia po prostu lowelowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i przepraszam, ze nie podalam ci lekcji ale telefon mi ssie wyłączył <3 moge ci casem popzerabiac zdjęciaa... :) i ustaw to ostatnie w zakladce "my dolls"

      Usuń

Komentujcie ile wlezie, jeśli chcecie na coś zwrócić uwagę, nie wahajcie się. Każdy może komentować, nawet jeśli nie ma konta Google. Nie musicie też przechodzić "testu obrazkowego". Pamiętajcie tylko o dobrym wychowaniu, obraźliwe komentarze nie są tu mile widziane.