niedziela, 5 maja 2013

Żyję!!!

Tak, wbrew pozorom jeszcze żyję. Dopadł mnie leń, nie ma co. Ale mówi się trudno, czasu nie cofnę.
 W trakcie  mojej dość długiej nieobecności, złożyłam z Dragonellą zamówienie na Mimiwoo i w ostatni piątek przyjechały do mnie trzy pary drobinek zwanych butami. Niebieskie obcasy zwaliły mnie z nóg, więc od razu je założyłam na Rosalie i zrobiłam mini "sesję". Kolor jest prześliczny. Trafny zakup!



Nie mogłam się powstrzymać od założenia trampka na palec!


Jak już powiedziałam obcykałam trochę Rosalie, więc bez przedłużania zapraszam do zdjęć:









Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie ile wlezie, jeśli chcecie na coś zwrócić uwagę, nie wahajcie się. Każdy może komentować, nawet jeśli nie ma konta Google. Nie musicie też przechodzić "testu obrazkowego". Pamiętajcie tylko o dobrym wychowaniu, obraźliwe komentarze nie są tu mile widziane.